Європейський бренд smart-телевізорів KIVI запустив знижки до 20% на нову продуктову лінійку. До неї ввійшли моделі з діагоналлю від 32 до 50 дюймів і продуктивністю, збільшеною на 30%. Телевізори мають мінімалістичний дизайн, програми покращення якості зображення, функцію, яка зменшує шкідливий вплив синього світла на зір глядачів і завчасно встановлений безплатний контент. Акція триватиме до кінця квітня.

Мінімалістичний дизайн

Для нової продуктової лінійки KIVI обрали витончений мінімалістичний дизайн. Моделі smart-телевізорів мають мінімальні бокові рамки шириною лише 2,6 мм та елегантні металеві підставки для установки на полицю. Для монтування телевізора на стіну KIVI пропонують власну лінійку кронштейнів.

Інноваційна картинка Та якісний звук від JVC

KIVI використовує екрани високої якості, які мають роздільну здатність HD, FHD та UHD, і надає на всі дисплеї трирічну гарантію. Серед технологій, які покращують якість зображення в новій лінійці, – Max Vivid і Super Contrast Control. Перша додає картинці потрібну яскравість і насиченість, друга дає змогу автоматично змінювати контрастність як усього екрану, так і окремих його частин.

Для екшн-сцен у кіно передбачили технологію MEMC. Вона автоматично оцінює якість картинки й додає необхідну частоту кадрів для плавності зображення. Телевізор автоматично розпізнає HDR-контент, а відео якістю нижче 4К робить чіткішим завдяки технології UltraClear. Режими Game Mode та ALLM оптимізують якість зображення під час ігор. 

Щоб зменшити шкідливий вплив синього світла та захистити зір глядачів, KIVI використовує спеціальні технології, що блокують короткі хвилі та пропускають довгі низькочастотні.

Для якісного звучання в нову лінійку інтегрували акустичну систему від японської компанії JVC Kenwood.

Зручне Управління

Пульт дистанційного управління спроєктували на основі досліджень KIVI та Google. Кнопки розташували інтуїтивно зрозуміло, вони працюють тихо й надійно. Пульт під’єднується до телевізора по Bluetooth LE та має чутливий мікрофон для голосових команд. Крім того, у пульт вбудували гіроскоп, який реагує на рухи руки й імітує курсор комп’ютерної миші. Це полегшує введення інформації та навігацію за меню.

KIVI MEDIA 2.0 – Швидкий доступ до контенту 

KIVI MEDIA 2.0 – це оновлена фірмова програма для швидкого доступу до партнерського контенту, який стає доступним одразу після розпакування телевізора без додаткових звантажень і налаштувань. Нині програма має:

  • понад 40 безплатних телеканалів,
  • добірку безплатних фільмів, мультфільмів і серіалів,
  • тренування з тренерами світового рівня, які регулярно оновлюються,
  • розділ з іграми, у який інтегровано сервіс Boosteroid – один із трьох найбільших провайдерів хмарних ігор у Європі,
  • акційні пропозиції від різних компаній ексклюзивно для власників KIVI.

Покупці smart-телевізорів нової лінійки KIVI отримають 12 місяців підписки на навчальний і розважальний контент для дітей від міжнародної платформи Da Vinci Kids.

Серед акційних моделей KIVI:

Більше акційних телевізорів можна знайти на сайті.

Обрати свій телевізор від KIVI

KIVI – європейський бренд, заснований у 2016 році в Україні. Основна діяльність – розробка та виробництво smart-телевізорів. Нині KIVI є міжнародною компанією з дистрибуцією продукції в Європу й Азію, європейський офіс якої розташовано в Будапешті, а відділ Research & Development – в Україні та Китаї.


Матеріал підготовлено за підтримки KIVI