Міська влада та власники рекламних компаній розробили правила розміщення зовнішньої реклами у Києві – її кількість на вулицях зменшиться, запевняє мер.

«Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку. І домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті повинно бути менше. Сьогодні, наприклад, ви не побачите в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів», – каже Кличко.

За його словами, впорядкування також потребує реклама на транспорті. У КМДА розроблять відповідну схему. Зокрема, планують заборонити її розміщення на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій. Також реклама не повинна псувати вигляд станцій – пам’яток архітектури, додає мер.


Раніше повідомлялось, що Верховна Рада заборонила розміщення реклами на ліхтарних стовпах.

Обкладинка: Інформатор