До укриття готелю Radisson Blue під час повітряної тривоги не впустили Катерину Смачило. Вона викликала поліцію й залишила відповідну заяву.

На прикріпленому cкриншоті зі сторінки готелю зазначено, коли укриття переповнене, пріоритет надають гостям. «Тобто якщо сьогодні я їх гість, то можу скористатися укриттям й вижити. А якщо завтра ні, то маю стояти під балістикою», – коментує Смачило.

 

 

Для укриття в готелі використовують переобладнаний підземний паркінг на -2 поверсі, розповіла представниця готелю в коментарі Hromagske. Площа приміщення дозволяє розмістити обмежену кількість людей (не більше ніж три заселені поверхи готелю із семи наявних). 

За її словами, на момент оголошення повітряної тривоги ввечері 25 березня заклад був максимально заповнений гостями, що не давало можливості перебувати там людям, які не є гостями або працівниками. «У такому разі ми рекомендуємо слідувати до найближчого від готелю місця укриття для населення», – зазначили в Radisson Blu.

Там також додали, що будівля чи будь-які приміщення готелю не внесені до переліку укриттів Шевченківського району Києва й не зазначені на мапі укриттів від Київської міської ради.

   

В Україні запустили чатбот, де можна надіслати скаргу щодо недопуску в укриття або зачинених сховищ. Закликають залишати свій контактний номер телефону для зворотного звʼязку під час створення звернення, а також додавати фотофіксацію порушень.

   

У грудні 2023 року у Святошинському районі в Києві двох дітей не пустили в укриття під час повітряної тривоги через те, що вони були з собакою. Проти охоронця розпочали кримінальне провадження за 135 статтею Кримінального кодексу про залишення в небезпеці.

Фото: Катерина Смачило