На лівому березі Києва хочуть поліпшити схеми організації дорожнього руху, повідомляє ГО U-Cycle. Таке рішення ухвалили під час засідання «Київської майстерні міста».

Що зʼявиться?

Вулиця Рейгана (троєщина)

  • двосторонні велодоріжки завширшки два метри;
  • смуги для громадського транспорту; 
  • коробчаста розмітка (для запобігання заторів і великих скупчень транспорту на перехрестях);
  • світлофори біля закладу швидкого харчування, поліклініки й заїзду до Троєщини;
  • острівці безпеки в кількох місцях на пішохідних переходах;
  • нерозривна смуга громадського транспорту перед вулицею Бальзака;
  • зупинка біля пішохідного переходу навпроти кінотеатру «Флоренція».

Вулиця Лифаря (Троєщина)

  • двосторонні велодоріжки завширшки два метри;
  • менший радіус повороту на перехресті Лифаря-Бальзака.

вулиця архітектора Ніколаєва (Троєщина)

  • обмеження швидкості транспорту до 30 км/год;
  • упорядкування паркувальних місць;
  • суміщений рух велосипедів й автомобілів.

Вулиці Привокзальна, Ялтинська, Тростянецька, Здолбунівська, Ахматової, Вербицького й Ревуцького (Дарницький район)

  • облаштування веломережі.

У ГО «Пасажири Києва» зазначають, що під час засідання громадськості відмовили у створенні спільної велосипедно-пішохідної доріжки в південній частині шляхопроводу на перетині вулиці Бальзака з вулицею Лифаря, аргументуючи це недостатньою шириною тротуару. 

За словами урбаніста Вадима Січкарука, ширина тротуару відповідає нормам чинних документів. «Цей показник більший (від мінімального нормативного – 2,5 метра) і становить три метри, у місцях встановлення опор освітлення – 2,6 метра», – коментує Січкарук.

   

Департамент транспортної інфраструктури отримав чверть річного бюджету, а саме 22 мільярди гривень згідно з проєктом бюджету на 2024 рік. Редакція The Village Україна запитала, що експерти з транспорту думають про бюджет столиці на 2024 рік.

   

Разом із транспортними експертами «Пасажири Києва», «Про мобільність» і Bike City Consulting редакція The Village Україна також розповідала, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам» і чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.

Обкладинка: U-Cycle