Закриття станцій метро «Либідська» й «Деміївська» на ремонт збільшило навантаження на громадський транспорт, але переважно там, де метро досі працює, повідомляє ГО «Пасажири Києва».

У спільноті зробили запити щодо випуску й пасажиропотоку на всіх маршрутах Києва в період до й після закриття станцій «синьої» гілки. Завантаженість у районах, де метро не закривали, зросла на 6,2%. На 22,6% зросло навантаження на постійні маршрути з Теремків, але відносно всього міста завантаженість залишається меншою на 6,7%.

«Найгірша ситуація з додатковими маршрутами, на яких завантаженість становить лише 68%, як порівняти з іншими районами. Це говорить про значну неефективність у розподіленні рухомого складу на користь постраждалого Голосіївського району», – кажуть «Пасажири Києва».

До закриття станцій «синьої» гілки середньодобовий пасажиропотік у період з 27 листопада по 1 грудня, крім «теремківських» тролейбусів №12 і №43 й автобуса №38, становив 1056 пасажирів на одиницю рухомого складу. А на «теремківських» маршрутах – 665 пасажирів.

Після закриття «Либідської» й «Деміївської» пасажиропотік на всьому київському транспорті, крім «теремківських» автобусів №2М, №38, №60 і тролейбусів №12, №43, №43К, становив 1112 пасажирів на одиницю рухомого складу. Натомість на «теремківських» маршрутах – до 815 пасажирів.

   

Із 8 грудня через підтоплення тунелю на «синій» лінії метро потяги курсують лише між «Либідською» й «Героїв Дніпра». Між станціями метро «Деміївська» й «Теремки» запустили дублювальні наземні маршрути, а також «човниковий» рух поїздів. Біля «Деміївської» на асфальті зʼявилися тріщини, через це почали просідати торгові павільйони.

Ремонт на ділянці триватиме щонайменше пів року. Що сталося з тунелем, як закриття ділянки вплине на трафік і чи зможуть наземні маршрути компенсувати нестачу метро? Розбиралися з головою правління ГО «Пасажири Києва» Олександром Гречком.