КП «Київпастранс» оголосило тендер на закупівлю 30 скляних зупинок лише в разі необхідності, щоб зарезервувати можливість встановлення павільйонів у разі пошкоджень чи запуску нових маршрутів.

У «Київпастрансі» кажуть, що страхувальний договір на оновлення зупинок укладають щороку. Тобто фактично зупинки не замовили, їх виготовлення відбудеться лише за заявкою, кажуть у «Київпастрансі». Після завершення терміну, у грудні 2024 року, договір автоматично анулюється.

Скляні панелі зупинок під час пошкоджень не дають гострих уламків, а розбиваються на малотравматичні фрагменти, як автомобільне скло, кажуть у комунальному підприємстві.

Комунальники переконують, що це базовий матеріал для всіх нових зупинок у Києві, а також в інших українських і європейських містах. Крім того, прозорість скла поліпшує оглядовість пасажирів на зупинці.

У тендері на закупівлю 30 скляних зупинок перемогла єдина компанія-учасник «МонтажБуд 77». Це павільйони з металевим каркасом і склінням даху, задньої й бічної стінок.

«Пасажири Києва» запрошують «Київпастранс» на спільну зустріч, щоб обговорити закупівлю зупинок. Пропозиції щодо технічних вимог на закупівлю збирають тут.

Крім того, спільнота пропонує збільшити відсоток тонування скла на даху, а також додати тонування для задньої й бічних стінок павільйона.

  

Рада оборони Києва ухвалила рішення, що наземний громадський транспорт під час повітряної тривоги повинен зупиняти рух у безпечному місці. Ми писали, як це буде працювати, і пояснювали, чому це погана ідея. Ми також запитували киян про те, як на практиці працює це рішення.

За рік бюджет Києв поніс 2,4 мільярда гривень економічних втрат і близько 274 годин, або 12 діб, простою комунального транспорту.