Для автівок і трамваїв відкрили рух Дегтярівським шляхопроводом (і заїздами, і з’їздами), повідомив міський голова Віталій Кличко.

Шляхопровід побудували в 1963 році, і відтоді капітально не оновлювали, він був в аварійному стані.

Під час ремонту розібрали конструкції спорудиі фундамент і замінили їх на нові, «з поліпшеними характеристиками», кажуть у КМДА. На шляхопроводі зберегли трамвайну лінію, де оновили рейки й посилили монолітні плити полотна. Після ремонту відновили рух трамваїв №14 і №15.

Новий шляхопровід на метр вищий, ніж попередній. Ширину споруди збільшили з 28 метрів до 40 метрів. Довжина шляхопроводу становить 36 метрів замість 33 метрів. Такі параметри збільшать пропускну спроможність до 45 000 автомобілів на добу, вважають у КМДА.

Навесні 2024 року планують покласти верхній шар асфальту й зайнятися благоустроєм території біля зʼїздів і заїздів шляхопроводу. Крім того, облаштують велодоріжки й тротуари.

   

У червні 2023 року стартувала реконструкція шляхопроводу на перетині вулиць Дегтярівської й Олександра Довженка. Будівельні роботи мали завершити до кінця листопада, однак їх відтермінували через аварію, яка сталася під час монтажу мостових балок 30 вересня. Встановлені шість балок були пошкоджені й упали на проїжджу частину. Їх замінили через місяць, наприкінці жовтня, відновивши рух під мостом.

   

Київська міська прокуратура відкрила кримінальну справу за фактом руйнування конструкцій за статтею про порушення правил безпеки під час робіт. Пізніше в поліції повідомили, що на реконструкції шляхопроводу розкрадали кошти. У схемі задіяна підрядна організація, «Київавтодор» і департамент транспортної інфраструктури КМДА, з’ясували під час досудового розслідування.

   

Аварія на шляхопроводі – це, зокрема, наслідок того, що КМДА шляхом мільярдних інвестицій намагається зберегти застарілу транспортну інфраструктуру у вигляді «розв’язок-конюшин» і будувати нові за планами 50-річної давнини, кажуть транспортні експерти. Разом із фахівцями розбиралися, які є альтернативи «розв’язкам-конюшинам» і чи потрібні взагалі шляхопроводи там, де їх наразі будують.