Гендиректорка Kyivness Олена Айгенманн оголосила про завершення проєкту.

Вінтажні куровані маркети Kyivness та інші заходи від команди проводили майже протягом шести років. За цей час їх відвідали 150 000 містян і 6000 резидентів. Маркети також проводили попри повномасштабну війну та пандемію коронавірусу.

«Kyivness почався як ідея збагатити наше життя вищим рівнем витонченості. Вийти за межі буття, будучи оточеним спільнотою інтелектуальних сучасників, які прагнули принести рівень класу, елегантності та витонченості у світ, що був розірваний посереднім і шаленим натовпом конформізму. Kyivness був маяком, який світив для тих, хто хотів виразити свою індивідуальність, випромінюючи неповторний стиль, щоб увесь світ трепетав та непритомнів. І це стало чимось більшим, ніж просто маркетом якісних товарів. Це стало ідеєю. Епохою. Ерою»,  – коментує Олена Айгенманн.

   

Перший в Україні курований вінтажний маркет Kyivness відбувся у квітні 2018 року на Рейтарській. Організатори визначають свою місію як розвиток культури раціонального споживання в Україні, а також створення прогресивного уявлення про вінтаж і секонд-хенд. Про організацію вінтажних маркетів та ідею проєкту редакція The Village Україна говорила зі співзасновницею проєкту.

   

Напередодні ведучі проєкту «Ебаут» Наті Гресько і Катя Мотрич розповіли, що після участі в заході Kyivness команда дорікнула їм за те, що вони прийшли в светрах і джинсах. У повідомленні від організаторів йшлося про те, що «дівчата не підготувалися візуально»: «Ми дуже цінуємо, коли лектори відносяться до лекцій з повагою й виражають цю повагу через дрескод, мейк і підготовлені лекції», – сказали в команді.

Продюсерка Kyivness Міла Потапова відреагувала на інцидент і вибачилася. За її словами, команда не попереджала про дрескод і не обговорювала це в комунікації. Потапова також зазначила, що коментар організаторів був недоречним і не відображає цінності Kyivness.

Фото: Kyivness