У Києві змінюють організацію дорожнього руху на найбільш завантажених відрізках доріг після закриття станцій метро синьої гілки, про це повідомив міністр внутрішніх справ Ігор Клименко.

На найбільш завантажених ділянках доріг збільшать пропускну спроможність громадського транспорту, відрегулюють хронометраж перемикання сигналів світлофора, а також перенесуть зупинки громадського транспорту та змінять деякі дорожні знаки, посилять роботу патрулів.

У зв’язку з фільтрацією ґрунтових вод і виносом породи в тунель між станціями «Деміївська» – «Либідська», існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру на дільниці в межах Оболонсько–Теремківської лінії метрополітену, повідомляють на засіданні Державної комісії.

Ґрунтові води розташовані нижче рівня станцій, що дозволяє використовувати їх як укриття у разі оголошення повітряної тривоги.

З восьмого грудня поїзди «синьої» гілки курсують між станціями «Героїв Дніпра» та «Либідська». Шість станцій – «Деміївська», «Голосіївська», «Васильківська», «Виставковий центр», «Іподром» і «Теремки» – працюватимуть лише в режимі укриття.

Правоохоронці у зв’язку з підтопленням тунелів Київського метрополітену розпочали досудове розслідування за фактом службової недбалості.

 

Перегінні тунелі між станціями «Деміївська» та «Либідська» споруджували в заплаві річки Либідь у 2008-2010 роках підземним способом у складних гірничо-геологічних умовах, при штучному водозниженні, кажуть у КМДА. У «Пасажирах Києва» розповідають, що ділянка була проблемною ще під час будівництва: під час першої спроби у радянські часи сталася аварія через складні обводнені ґрунти, що заморозило будівництво на довгі роки.

Як закриття ділянки вплине на трафік? Чи зможуть наземні маршрути компенсувати нестачу метро та що для цього слід зробити? І чому містянам варто готуватися до зупинки інших ділянок? Запитали в голови правління ГО «Пасажири Києва» Олександра Гречка.

Скріншот: телеканал «Київ»

Фото: «Пасажири Києва»