Київська креативна студія Twid розробила кампанію «Вже час повертатись», щоби повернути додому українців, які виїхали за кордон через повномасштабну війну.

Це приклад теми, на яку варто почати діалог, вважають у Twid. Кейс розробили в межах YouTube-шоу #Штормнадо. У Twid готові розробити кампанію на національному рівні, якщо отримають такий запит.

Кампанію пропонують розділити на два етапи. Перший – «Ми готуємось до твого повернення». Він має висвітлювати позитивні процеси в суспільстві, наприклад реформи в освіті, озеленення міст, програми з відбудови. Для цього використовуватимуть зовнішню й онлайн-рекламу, а також залучатимуть українців. «Важливо, щоби людей запрошувала не держава, а їхні близькі», – кажуть у Twid.

Другий етап «Вже час повертатись» уже після перемоги у війні має відкрито запрошувати українців додому й показувати всі переваги життя в Україні.

Спочатку інформаційну кампанію хотіли розпочати тоді, коли Україна або переможе у війні, або матиме 90% захищеного неба. «У процесі дійшли до того, що це не дуже ефективна методика. Починати комунікувати потрібно раніше, щоб формувати в людей відчуття того, що їх тут чекають», – каже засновник Twid Алекс Твіста.

Близько восьми мільйонів українців перебувають за кордоном через війну, проаналізувала звіт МЗС громадська організація «Опора». Це приблизно 20% всіх українців.

   

Twid – креативна студія з Києва, яка працює з компаніями нової економіки та створює для них стратегію, дизайн-систему, комунікацію й вебпродукти. У березні 2023-го агенція Twid разом із британською Red Bee Creative запустила платформу Twïnning для співпраці між українськими та світовими креативними агенціями.