Бренд-стратег із Житомира Кирило Онацький презентував альтернативну айдентику міста, яку він розробив на честь українського конструктора космічних кораблів Сергія Корольова. Брендинг пропонують житомирянам для вільного користування.

Автор айдентики відзначає, що мав на меті створити нові й сміливі асоціації з містом. «Цей проєкт про мрійників і про те, що все можливо. Навіть якщо ти народився в Житомирі», – каже Онацький.

За основу логотипа міста взяли логотип житомирського Музею космонавтики. А основним візуальним прийомом для айдентики став ефект затемнення космічного тіла. «Така собі іронія, що Житомир завжди наче десь «у тіні». Але за кожним заходом завжди буде схід», – відзначає команда.

«Мало хто помітив, що Житомирська панчішна фабрика перестала існувати. І житомирських шкарпеток вже скоро не буде. Тому саме час знайти для житомирян новий символ і рухатися далі», – додає автор айдентики.

Житомир має потенціал стати IT-столицею України, вважає Онацький: «Поруч зі столицею, тихий, дуже зелений і з дешевою орендою. Що ще потрібно айтівцю».

У планах команди розширювати проєкт, зокрема, запустити локальне медіа й радіо.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Сергій Корольов – український винахідник у галузі ракетобудування й космонавтики. Народився в Житомирі й закінчив Київський політехнічний інститут, був в’язнем концтаборів ГУЛАГ. У 1959-му Корольов представив план освоєння Марсу, а у квітні 1961 року запустив першу людину в космос.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі