«Укрзалізниця» повертатиме повну вартість квитка після відправлення потяга, повідомив перевізник, посилаючись на зміни до правил перевезення пасажирів.

Згідно з оновленими правилами, пасажир може отримати повну вартість квитка (а не 10%, як було раніше) після того, як потяг відправиться. Водночас повернути квиток можна не пізніше ніж за годину після відправлення й лише офлайн. Вартість плацкарти не повертають (це витрати на підготовку до рейсу й обслуговування вагона, включені до вартості квитка).

Якщо пасажир повертає квиток не менше ніж за 6 годин до відправлення потяга, то йому повернуть половину вартості плацкарти й повну вартість квитка. Раніше це правило діяло при повернення квитків не менше, ніж за 9 годин до потяга.

Крім того, спростили процес оформлення квитків для перевезення груп пасажирів. Раніше таке замовлення можна було оформити лише письмово й особисто, а тепер процедуру перенесли в онлайн.

Також урегулювали питання перевезень авто в електронних сервісах і порядок оплати за перевезення тварин. Усі зміни можна переглянути тут. 

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


«Укрзалізниця» наприкінці січня змінила правила введення в продаж повернених квитків, щоб боротися із перекупниками.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі