«Укрзалізниця» знаходить і повертає власникам 63% речей, забутих у потягах під час мандрівки, повідомили в компанії.

Від початку року пасажири понад 1300 разів зверталися до контактного центру «Укрзалізниці» з проханнями знайти загублені речі. У потягах забували, зокрема, номерні знаки для автомобіля, церковну шапку, дитячий горщик, тепловізор, рулон лінолеуму, медичний корсет, кінну амуніцію, капи для зубів, апарат для вирощування насіння чи шахову дошку.

За словами компанії, найчастіше пасажири забувають у потягах гаманці, іграшки, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники й ключі.

Якщо загубили речі в потязі, їх потрібно описати у формі за посиланням або звернутися до контакт-центру «Укрзалізниці» за номером 0 800 503 111. 

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі