Простір сексуальних знань і товарів Lovespace проаналізував за регіонами, які секс-товари українці найчастіше купували за 2022 рік.

За рік продали 29 секс-машин, що порівнюють із майже трьома вагонами «Укрзалізниці» (якщо в одному купе вмістити одну секс-машину). Крім того, купили 2061 метр вібраторів, якщо скласти їх в один ряд (це називають «цілісінькою Говерлою цяцьок»).

Також українці витратили 17 літрів рідких вібраторів, що порівнюють із 34 пляшками пива «Львівського Різдвяного»; і випили 700 умовних «чашок еспресо» (еквівалент для оральних лубрикантів).

Статистика за регіонами

  • анальні лубриканти й корки з хвостиком найчастіше купували в Києві й Ужгороді;
  • у Вінниці найчастіше замовляли віброкулі, у Харкові – «кролики», у Києві – вакуумні секс-іграшки, у Рівному – фалоімітатори, у Хмельницькому – мастурбатори;
  • «колисками БДСМ і рольових ігор» укладачі «мапи кохання» називають Івано-Франківськ і Полтаву. Там найчастіше замовляли чокери, «шльопалки», флогери й костюми для рольових ігор;
  • «столицею оральних пестощів» став Львів, а масажу – Дніпро. Натомість Одесу називають найбільш здоровим містом, бо туди найчастіше відправляли масажери простати й вагінальні кульки.

«Що ж до географії, то географія наших доставок і відправок суттєво змінилася, ми тепер набагато менше відправляємо в Харків або Запоріжжя, і дуже чекаємо багато-багато відправок до українського Донецька, Луганська й Криму. І будемо радіти так само, як раділи першим відправкам в деокупований Херсон», – додають у Lovespace.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Lovespace проводять дослідження географії секс-покупок уже вдруге (попередню «мапу кохання» складали у 2019 році).

У червні 2022 року команда простору сексуальних знань і товарів Lovespace створила гру Dotyk для пар. У гри є два рівні: «Розмови» і «Любощі» які містять картки з питаннями й завдання, які «допомагають зруйнувати ніяковість».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі