Києву вистачить потужності, щоб відновити роботу всіх тролейбусів у вихідні дні, вважає ініціатива «Пасажири Києва».

Там кажуть, що з початку лютого 2023 року можливості споживання електроенергії поступово збільшуються. Водночас суттєве зменшення споживання на вихідних дозволило би без порушення графіків для населення випускати на лінію більше електротранспорту.

Також можна розглянути можливість запуску тролейбусів й у робочі дні, у першу зміну, зауважують у ініціативі. Відповідне звернення вже спрямували очільнику військової адміністрації Сергію Попку.

Згідно з підрахунками активістів, якщо на маршрути вивести 130 тролейбусів замість такої самої кількості автобусів на тролейбусних маршрутах і 13 трамваїв (які працюють зараз), то їхнє споживання становитиме менше 1% від тих лімітів, що існують (близько 7 МВт).

Переваги такого рішення

  • Зменшення навантаження на автопарки й водіїв автобусів. Це дасть можливість додати 20–30 випусків у пікові години на найбільш завантажені маршрути (для цього є резервні автобуси, але не вистачає водіїв);
  • Випуск саме тролейбусів, а не трамваїв, не створює незручностей для пасажирів, бо тролейбусні маршрути і їхні автобуси-дублери ідентичні, на відміну від трамвайних маршрутів, що можуть заплутувати пасажирів щодо того, на яку зупинку їм йти;
  • Часткове завантаження тролейбусних депо та водіїв, які зараз у простої, й «обкатка» тролейбусної мережі.

Водночас у разі масованого обстрілу енергооб’єктів, на маршрути потрібно буде знову повністю повернути автобуси, додають «Пасажири Києва».

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Унаслідок дефіциту електроенергії з листопада 2022 року в Києві не працюють тролейбуси. Також значно обмежили рух трамваїв, але його поступово відновлюють. У грудні міська влада заявляла, що курсування тролейбусів не відновлять, поки систему електропостачання не стабілізують на 100%.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі