У грудні 2022-го у Мадриді зняли з маршрутів останні 12 дизельних автобусів, тепер місто послуговується лише транспортом на зрідженому газі та електробусами, які вважають більш екологічними, повідомили у муніципалітеті.

У 2023-му Мадрид планує закупити перші десять водневих автобусів та ще 150 електробусів. За два роки частка електричних автобусів у муніципальному парку має досягнути 25%.  Із 2021 по 2025 місто виділило на закупівлю нового транспорту 543 мільйони євро.

Наразі 1915 автобусів у Мадриді працюють на зрідженому газі, ще 180 – на електриці. До 1994 року весь автопарк міста складали дизельні автобуси, востаннє їх купляли в 2012 році.

У ЄС громадський транспорт має статус «екологічно чистого», якщо викиди CO2 від нього не перевищують 50 грамів на кілометр. Під це визначення потрапляють автобуси на зрідженому газі. Водночас після 2025 року «чистими» вважатимуться лише транспортні засоби з нульовими викидами.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


В Україні весь громадський транспорт планували зробити повністю електричним до 2030-го.

Київ у 2022-му збирався закупити 17 електробусів із зарядними станціями, однак закупівля не відбулася через повномасштабну війну.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі