Волонтери проєкту UA Daily Donate разом із креативною агенцією Antiprotiv розмістили на вулицях Києва з дискусійними питаннями щодо війни. Щоб «проголосувати», пропонують відсканувати QR-код і зробити донейт.

Перехожих запитують, зокрема, про те, «чи ок тусити в барах під час війни» або «чи варто дозволити чоловікам виїзд за кордон».

Ініціатори кажуть, що прагнуть трансформувати суперечки в регулярні донейти.

Переходячи за посиланням, охочі висловити свою думку насправді потрапляють не на голосування, а на лендинг із нагадуванням про необхідність донейтити.

«Як у житті, так і в нашій PR-кампанії немає єдиної правильної відповіді, адже «Так» чи «Ні» ведуть до одного – до збору коштів для нашої волонтерської інціативи, яка, зі свого боку, розподіляє їх на потреби з фронту», – коментують у UA Daily Donate.

На сторінках ініціативи в Instagram і Telegram щодня розміщують перевірені модераторами локальні запити від фондів, волонтерів й окремих частин ЗСУ. Щодня публікують новий збір.

«З кожним днем збори зменшуються, люди втомлюються, звикають і забувають про такий необхідний внесок. Тож, не витрачаймо час на суперечки, а інвестуймо в спільну перемогу!» – підсумовують волонтери.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


В Україні створили мобільний застосунок, який допомагає збирати гроші для ЗСУ, а також в інтерактивній формі вчить західноукраїнських діалектизмів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі