Кияни зареєстрували дві петиції, де просять усунути керівництво «Київпастрансу».

Одну з петицій зареєстрував 26 вересня Олександр Куранда. Автор петиції стверджує, що «Киїпастранс» постійно затримує зарплату своїм співробітникам, «водіїв наче не помічають», наприклад, «їм немає куди сходити в туалет і помити руки» на багатьох маршрутах.

Крім того, підприємство, за його словами, ігнорує потреби пасажирів: «Влада міста заявляє, що транспорт курсує до 22 години, але забуває, що на багатьох маршрутах скористатися громадським транспортом після 21 години практично неможливо, оскільки після 21:00 увесь транспорт починає прямувати в депо».

Другу петицію зареєстрував 27 вересня Володимир Левицький. Він стверджує, що через некомпетентність «Київпастрансу» рухомий склад досі стоїть у парках і депо, зокрема, досі не відновив роботу автобус №12, що прямує з Вокзальної до Деміївки, і №31, який курсує з Політехнічного інституту до району Татарки.

Автор петиції також відзначає, що під час ремонту Подільського узвозу замість тролейбусів на маршрут вийшли автобуси, хоча цією ділянкою могли прямувати й тролейбуси (№6, 18 і 33 могли прямувати в об’їзд через метро «Дорогожичі» та з розворотом біля станції «Зеніт»).

Якщо петиції наберуть 6 тисяч підписів, їх має розглянути Київрада.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


За розвиток громадського транспорту бореться організація «Пасажири Києва». Найперше вони хочуть скасувати рішення про зупинку наземного транспорту під час повітряних тривог. Детальніше про «Пасажирів Києва» ми розповідали тут.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі