«Укрзалізниця» в партнерстві з Mastercard запустили власний мобільний застосунок для продажу квитків й інформування пасажирів.

У застосунку можна:

  • придбати квитки на всі потяги далекого сполучення по Україні;
  • повернути квитки;
  • отримувати сповіщення про рейс і колію прибуття й відправлення потяга;
  • знайти необхідний рейс і відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
  • отримати доступ до особистого кабінету із збереженням історії рейсів і даних пасажирів для швидких повторних замовлень.

Зараз застосунок доступний на AppStore і Google Play Market.

Додаткової комісії під час оплати квитків у застосунку не буде, бо «Укрзалізниця» є прямим продавцем квитків, зазначає перевізник.

В «Укрзалізниці» також додали, що продовжують працювати над застосунком і його другим релізом, що буде мати додатковий функціонал. Також планують розробити новий сайт: це має бути єдиний портал бортових послуг, де будуть доступні онлайн-замовлення залізничних сервісів, серед яких перевезення авто у вагоні, послуг вокзальних портерів, пошуку загублених речей, бронювання лаунжу тощо.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Застосунок «Укрзалізниця» протестувала в липні серед тисячі користувачів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі