У роботі мобільного оператора «Київстар» уранці 3 лютого стався збій.

Користувачі не можуть телефонувати: їм повідомляють, що недостатньо грошей на рахунку. Водночас перевірка балансу не працює.

«Не поповнюйте рахунок на «Київстар», коли чуєте що не достатньо коштів, під час поповнення робите один дзвінок, після нього кажуть знову коштів немає», – радить Вікторія Галамбіца.

Як повідомляють користувачі, мобільний інтернет працює, але повільно.

У компанії вже визнали проблеми. «Дійсно, зараз спостерігаються складнощі під час здійснення дзвінків. Ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання», – заявили в «Київстарі».

UPD. «Київстар» полагодив звʼязок і пообіцяв компенсанції.

«Приблизно з 10:30 години ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі «Київстар» знову працює. Ми передбачили компенсації для абонентів, які стикнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично», – повідомили в компанії.

Компенсація передбачатиме додаткові хвилини на дзвінки або мегабайти мобільного інтернету.

У «Київстарі» пояснили, що причиною збою було оновлення програмного забезпечення, пише «РБК-Україна».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі