Світовий банк надасть 39 мільйонів доларів на будівництво лінії швидкісного трамвая в Києві, яка проходитиме від вулиці Старовокзальної до станції метро «Палац спорту» із заїздом на Вокзальну площу, повідомляють у Міністерстві інфраструктури.

Будівництво нової лінії планують розпочати вже у 2022 році.

Що зміниться:

  • з’явиться новий альтернативний маршрут, який поліпшить сполучення між мікрорайонами правого берега Києва, Центральним залізничним вокзалом і центром столиці;
  • зменшиться навантаження на Святошинсько-Броварську гілку метрополітену;
  • зменшиться кількість приватного транспорту та, як наслідок, рівень заторів у центрі міста;
  • реконструюють вулиці, поблизу яких пролягатиме маршрут лінії;
  • з’явиться новий екологічний транспорт, що знизить рівень забруднення повітря в центрі Києва.
Візуалізація швидкісного трамвая до «Палацу спорту». Зображення: КМДА

Наразі Київська міська державна адміністрація завершує підготовку техніко-економічного обґрунтування проєкту.


Ідею продовжити Борщагівську лінію швидкісного трамваю від Привокзальної площі до Палацу спорту запропонували експерти Світового банку ще у 2015 році.

Але тільки в березні 2020 року КМДА ухвалила розпорядження про будівництво. Проєкт мали розробити протягом 2020–2021 років, а завершити будівництво – до 2023 року. Але поки що не почали навіть проєктування. Зараз триває розроблення техніко-економічного обґрунтування проєкту (ТЕО). Це передпроєктний етап, необхідний для визначення точної вартості будівництва. Його мають завершити до кінця 2021 року. За оцінками Мінфіна, саме будівництво може розпочатися не раніше середини 2022 року.

Продовження лінії до Палацу спорту, на думку КМДА, допоможе розвантажити «червону» гілку метрополітену, зокрема пересадні вузли «Золоті ворота» – «Театральна» та «Хрещатик» – «Майдан Незалежності», а також допоможе мешканцям Борщагівки та Відрадного, яким потрібно дістатися в центр без пересадки. Ми також детально пояснювали, які проблеми може вирішити проєкт.

Проєкт «Київська міська мобільність», який фінансує Світовий банк, включає не тільки продовження трамвайної лінії, але й удосконалення системи планування громадського транспорту в Києві.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

обкладинка: Wikimedia