«Укрзалізниця» запустила чат-боти у Viber і Telegram з можливістю купити або  повернути квитки на потяги, дізнатися розклад руху й отримати додаткову інформацію, повідомили в компанії.

Чат-боти «розмовляють» українською, англійською та російською мовами. Станом на 12 січня за допомогою них можна купити квитки на потяги «Інтерсіті+» та подивитися їхній розклад. 

Чат-бот у Telegram просить користувача надіслати свій номер телефону, потім пропонує обрати мову спілкування й дію, яка цікавить людину.

Для купівлі квитка треба обрати місто з запропонованих (Київ, Дніпро, Харків, Одеса, Славське, Львів) або ввести потрібне самостійно. Далі чат-бот пропонує обрати станцію відправлення й прибуття, після чого стає доступним розклад. 

Після вибору необхідної дати чат-бот покаже розклад потягів на цей день, кількість місць у різних класах, розсадження у вагонах, де потрібно обрати місце та написати ім’я й прізвище. Також за допомогою бота можна обрати бізнес-ланч чи купити воду. 

Далі чат-бот пише введені дані так, як це відбувається й на сайті УЗ під час купівлі квитка. Після можна підтвердити бронювання й оплатити квиток або скасувати всі обрані дії.

Протестувати роботу чат-ботів можна у Viber і Telegram.


11 січня «Укрзалізниця» анонсувала запуск чат-ботів. Проєкт запускається в співпраці з Visa й американською компанією Middleware, яка виступає технологічним партнером. Квитки на потяги також можна придбати в офіційному мобільному застосунку перевізника, у касах чи на сайті УЗ.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі