Дороги Великого будівництва завжди будуть безкоштовними, повідомив «Укравтодор».

В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. Тобто жодна з доріг Великого будівництва цього року не може стати платною, пояснюють в «Укравтодорі». Крім цього, будівництво концесійних платних доріг обов’язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи, додають там.

Інформацію про конкретні ділянки, проїзд якими стане платним, називають неправдивою, оскільки це пілотні проєкти державно-приватного партнерства і у постанові уряду про них не йдеться.

Крім цього, на цих ділянках інвестор не має права стягувати плату за проїзд. Він зароблятиме на придорожній інфраструктурі та availability payments (платі за доступність) з Державного дорожнього фонду, пояснюють в «Укравтодорі».


23 грудня 2020 року уряд затвердив постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд дорогами, які побудовані у рамках концесії. Мета постанови – створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні.

Восени 2020 року «Укравтодор» разом із Світовим Банком та Міністерством інфраструктури України презентували програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі. На першому етапі планують передати інвесторам 6 пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1400 кілометрів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі