Instagram почав тестувати новий тип профілів, призначений спеціально для блогерів і творців контенту. Про це повідомляє The Hollywood Reporter.

У creator account будуть спеціальні інструменти, які допоможуть блогерам більш продуктивно працювати в соцмережі.

Серед них – вбудована аналітика підписників, що показуватиме, скільки людей підписалося та відписалося від профілю користувача за день і за тиждень. Таким чином блогери зможуть відстежувати, який контент сприяв активності аудиторії.

Власники сreator account також зможуть обирати категорії тих, хто може їм писати, а для решти користувачів – закривати повідомлення.

В Instagram зазначають, що таким чином хочуть зробити простір більш комфортним для творців контенту та відділити їх від бізнес-акаунтів.

«Ми хочемо підтвердити, що Instagram – це найкраще і найзручніше місце для створення фан-спільнот і розвитку особистих брендів», – зазначила менеджерка з продуктів Instgram Ешлі Юкі.

Зараз функції тестує невелика кількість блогерів. У компанії планують повноцінно запустити нові профілі в 2019 році.

Обкладинка: pxhere