Google запускає три безкоштовні навчальні програми для українського малого й середнього бізнесу в межах кампанії «Google для бізнесу».

Програма для власників і команд малих бізнесів стартує 3 квітня й передбачає восьмитижневе навчання онлайн. У її межах проведуть зустрічі й воркшопи з підприємцями.

Учасники матимуть доступ до відео від підприємців, розборів реальних кейсів і інформації, на чому фокусуватися, щоби збільшити прибуток. Після завершення вони отримають сертифікат про проходження навчання, а 100 бізнесів зможуть взяти участь у менторський програмі від експертів.

Програму з основ кібербезпеки для бізнесу запускають 9 квітня. Курс складається з чотирьох навчальних тренінгів, бізнес-кейсу й особистих  консультацій. Кожен тренінг також включає практичний блок.

Тренерами стали фахівці й інструктори інформаційної безпеки ISSP [Information Systems Security Partners]. Вони навчатимуть розпізнавати кібератаки, створювати системи кіберзахисту бізнесу, а також використовувати AI для протидії кіберзагрозам.

Програму для пошуку нових клієнтів за кордоном почнуть 16 квітня. У її межах проведуть 11 щотижневих прямих трансляцій і даватимуть домашнє завдання. Серед іншого – групове обговорення матеріалу й дві панельні дискусії. Розповідатимуть, зокрема, про глобальні споживацькі тренди на 2024 рік і можливості додаткового фінансування, а також нададуть поради від експертів, як адаптувати продукт чи послуги для іноземного споживача. 

Усі відеозаписи й навчальні матеріали будуть доступні для зареєстрованих учасників. Також є можливість отримати сертифікат участі й безкоштовний купон на рекламу в Google Ads. 100 учасників отримають подарунковий пакет цифрових інструментів для виходу на нові ринки й менторську підтримку від експертів й експортерів.

Долучитися можна як до однієї, так і до декількох програм одночасно за посиланням. Кампанію реалізовують за підтримки Мінцифри, Офісу з розвитку підприємництва й експорту та «Дія.Бізнес».

   

З початку повномасштабного вторгнення 90% українських компаній відновили роботу, ідеться в дослідженні програми розвитку ООН. Найбільше фінансових утрат зазнало будівництво й сільське господарство. А телекомунікації, маркетинг, консалтинг і дизайнерські послуги постраждали найменше.

Обкладинка й фото: «Google для бізнесу»