«Нова пошта» дозволить створювати експрес-накладну голосом у відділеннях, пише Liga.net із посиланням на департамент інновацій компанії R&D, що займається розробленням нових рішень з метою оптимізації процесів і витрат.

Така можливість з’явиться на оновлених терміналах самообслуговування. Щоб скористатися нею, потрібно буде прочитати певний скрипт на екрані. Це має зробити процес самостійного відправлення посилки швидшим і простішим.

Інтерфейс і функціонал терміналу буде схожий на той, який користувачі бачать у мобільному застосунку. За його допомогою можна буде в декілька кліків оформити посилку, оплатити й видрукувати маркування. 

Зараз у відділеннях «Нової пошти» вже працюють зони самообслуговування, де можна самостійно запакувати відправлення, видрукувати маркування й залишити посилку. 

Серед інших майбутніх оновлень компанії – роботизована система збору замовлень і масштабування роботизації, відстежування тари і створення тари нового зразка. Також планують запустити новий вид мобільного відділення «Капсула часу» й «коробкомати» – пристрої для автоматизації продажу пакування. Усі розроблення перебувають на різних етапах тестування й пілотування.

 

У січні 2024 року група компаній «Нова пошта» змінила назву на Nova. Поштовий оператор «Нова пошта», який входить до групи компаній, залишив стару назву.

Обкладинка: пресслужба «Нової пошти»