Український Projector Institute запустив карʼєрний сервіс Lezo на основі штучного інтелекту, щоб змінити підходи до найму й пошуку роботи.

Наразі публікація вакансій у чат-боті в Telegram безкоштовна. Утім, на початку другого кварталу року, коли запустять вебверсію Lezo, послуги для роботодавців стануть платними.

Lezo аналізує резюме й вакансії, виділяє необхідні навички й поєднує вакансії лише з тими кандидатами, які до них підходять. Як тільки вакансія потрапляє в базу даних, сповіщення одразу приходить тим кандидатам, для яких вона релевантна.

«Ми хочемо поставити в центр те, що кандидат вміє робити, його досвід і знання, а ще потенціал до набуття нових знань. І пропонувати роботодавцям шукати співробітників не за назвою позиції, а за унікальним поєднанням їхніх навичок із майбутніми обовʼязками», – каже гендиректорка Lezo Анна Черниш.

Попередні дослідження Lezo свідчать, що одному кандидату рівня Junior потрібно відправити до 100 резюме, щоб отримати одну пропозицію роботи. Натомість рекрутери виділяють у середньому 30 секунд на перегляд одного резюме й пропонують співбесіду одному із 50 кандидатів.

Наразі один із пʼяти кандидатів, які відгукуються на вакансію в Lezo, отримують запрошення на наступний етап знайомства. До запуску стартап працював чотири місяці в тестовому режимі, залучив близько 17 тисяч користувачів і 550 компаній.

  

У березні Projector Institute запустив освітню лабораторію на основі штучного інтелекту AI Lab, яка допоможе інтегрувати ШІ-технології в навчальні програми, онлайн-події й дослідження.