Pepsi змінює свій логотип уперше з 2008 року, пише CNN.

За словами головного дизайнера PepsiCo Мауро Порчіні, логотип компанії асоціювався в людей із трьома кольорами, але не з назвою бренда, оскільки вона не була частиною логотипа. 

Новий логотип і бренд Pepsi будуть представлені в Північній Америці цієї осені й у всьому світі наступного року.

За словами CNN, новий логотип схожий на версію 1990-х років, але з новими елементами, щоб зробити її більш сучасною, включаючи інший шрифт і колір шрифту, нову рамку. Зміни спрямовані й на те, щоб привернути увагу до нової лінійки Pepsi без цукру – основної частини плану розвитку компанії.

«Zero буде центром стратегії для бренда Pepsi в США», – заявив генеральний директор PepsiCo (PEP) Рамон Лагуарта.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Нью-Йорк оновив свій логотип уперше за близько пів століття. Nokia також  змінила логотип, щоб не асоціюватися з виробництвом телефонів. 

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі