За час повномасштабного вторгнення українці найчастіше планували придбати бізнес у гастросфері, ідеться в аналітиці Olx.

Кавʼярню й бар найчастіше хотіли купити з березня по серпень і залишали по 13 відгуків на одне оголошення. Трохи менше цікавилися фудтраками (у середньому по 12 відгуків).

Готовий бізнес найчастіше продавали на Київщині: майже 54 тисячі таких оголошень розмістили на Olx за сім місяців війни. У Дніпропетровській області цей показник сягнув 17,5 тисячі, а на Львівщині – 10 тисяч.

Натомість придбати бізнес частіше готові в Черкаській, Київській і Чернігівській областях: українці з цих регіонів лишали в середньому по пʼять відгуків на одне оголошення.

Бізнеси «під ключ» з 24 лютого продавали впʼятеро частіше, ніж у 2020 «пандемічному» році. Найчастіше пропонували купити магазини (7124 оголошення), кавʼярні (3739), сайти (2168) і кафе (1268). Найменше пропозицій фіксували з продажу зоомагазинів і квіткового бізнесу.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Раніше Olx дослідив, як змінилися ціни на техніку і що найчастіше шукають українці під час повномасштабної війни з Росією.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі