«Сільпо», «Лавка Традицій» і Mastercard запускають проєкт підтримки українських фудпідприємців, які постраждали від війни.

Долучитися до проєкту можуть крафтові виробники, які, наприклад, мають невелику ферму чи сироварню, або це може бути й бренд соусів в Instagram, створений разом із подругою, кажуть ініціатори проєкту.

Для цього потрібно:

  • залишити заявку на сайті до 15 жовтня;
  • додати відеорозповідь про те, чому саме ваш бізнес потребує підтримки;
  • чекати на рішення журі й результати народного голосування. Більше подробиць можна знайти тут.

П’ять гастропідприємців зможуть отримати фінансову допомогу в розмірі 50 000 гривень на розвиток своєї справи й виробничих потужностей, але лише в тому разі, якщо вони працюють із продуктами нетваринного походження.

Десять крафтових виробників отримають індивідуальні менторські сесії. Серед лекторів – віцепрезидент з маркетингу Fozzy Group Павло Роганов, співзасновниця компанії «Нова Пошта», співвласниці ресторанів «100 років тому вперед» й «Інші бістро» Інна Поперешнюк, директорка з маркетингу й комунікацій Mastercard в Україні та Молдові Наталя Байдала й інші.

Крім того, усі фудпідприємці, що залишать заявку для участі в проєкті, отримають безкоштовний доступ до курсу лекцій «Фудпросвіта» від «Лавки Традицій».

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


«Сільпо» на Софіївській Борщагівці отримав «зелений сертифікат» енергоефективності BREEAM.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі