Projector Institute у співпраці з Мінцифри та «Дія.Бізнес» відкрили відбір на програму підтримки локальних підприємців. Малі й середні виробники продуктів харчування можуть подати заявку на безоплатну реалізацію їхнього дизайн-проєкту.

Із серпня по жовтень креативний факультет Projector Institute збирається реалізувати креативні рішення для 30 брендів:

  • десять проєктів із розроблення айдентики;
  • шість проєктів із моушн-дизайну;
  • чотири проєкти з розроблення логотипа та паковання;
  • п’ять проєктів з ілюстрації (рекламні матеріали, окремі елементи фірмового стилю, цілісна айдентика, постери, матеріали для соцмереж).

Хто може подати заявку і як обиратимуть учасників

Участь у програмі можуть взяти малі й середні виробники крафтових продуктів харчування: меду, олії, овочів, фруктів, сирів, мʼясної продукції, випічки, трав тощо – з української сировини. Виробники мають створювати та реалізовувати продукцію в Україні та проводити благодійну або соціальну діяльність під час війни.

Щоб взяти участь у програмі, потрібно до 14 липня заповнити та надіслати анкету за цим посиланням.

Крім того, потрібно підготувати відеопрезентацію про свій бізнес, розповісти, у чому його особливість і який саме проєкт потрібен від Projector. Презентація має бути українською мовою й тривалістю до хвилини. Відео потрібно опублікувати в Instagram або Facebook з відмітками Projector Institute і «Дія.Бізнес» та хештегом #хочу_креатив_від_projector у період із 5 по 14 липня.

Фіналістів оберуть до 25 липня, із ними будуть співпрацювати протягом серпня-жовтня 2022 року.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів

Студенти Projector Institute уже реалізували креативну кампанію для мережі супермаркетів «Сільпо», створили редизайн Молодого театру, дизайн сайту для бренда етнічного одягу Etnodim, брендовий стиль для проєкту «Щедрик» від МЗС, ​​айдентику для департаменту культури КМДА, музею «Київська фортеця» та соціального проєкту «Теплий дім». Загалом розробили понад 300 дизайн-проєктів для різніх брендів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: ВДНГ