Генеральна директорка YouTube Сьюзан Войчицькі повідомила, що відключення лічильника дизлайків під відео зменшила кількість негативу на платформі.

У компанії з’ясували, що кількість глядачів відео суттєво не змінюється, якщо приховати кількість негативних реакцій.

За словами гендиректорки YouTube, дизлайки ставлять необов’язково тому, що відео справді не подобається, а й з певних особистих причин. Особливо часто «хейтерські атаки» були спрямовані на авторів-початківців, водночас у компанії хочуть, щоб кожен «міг виразити себе без утисків».

Частина користувачів незадоволена цією функцією, адже відсутність дизлайків може ускладнити вибір контенту для перегляду подібні відео перестають відображатися у рекомендаціях.


YouTube перестав показувати кількість дизлайків під роликами у середині листопада 2021 року. Кнопка дизлайка залишилася доступною, однак кількість негативних оцінок бачить лише автор відео.

У середині січні 2022 року організації-фактчекери назвали YouTube головним джерелом фейків у мережі.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі