Google відмовиться від стеження за індивідуальною активністю користувачів і використовуватиме нову технологію, що захищає конфіденційність користувачів і дозволяє таргетувати рекламу без збору інформації про них, розповіли в компанії.

Про намір відмовитися від використання сторонніх файлів cookie в браузері Chrome, у Google повідомили на початку 2020 року. Як тільки відключиться їхня підтримка, компанія перестане показувати рекламу, засновану на історії браузера користувачів. 

«Ми чітко заявляємо, що після того, як сторонні файли cookie будуть поступово видалені, ми не створюватимемо альтернативні ідентифікатори для відстеження користувачів, коли вони переглядають вебсторінки, і не використовуватимемо їх у наших продуктах», написав директор Google з управління продуктами Девід Темкін.

Chrome повинен відмовитися від підтримки 3P-cookies до 2022 року, кажуть у компанії.

Надалі Google залучить технологію Federated Learning of Cohorts (FLoC), використання якої дозволяє отримати не менш ефективні результати, ніж у разі застосовання персоналізованої реклами на основі ідентифікаторів користувачів.

Технологія FLoC використовує алгоритми машинного навчання для аналізу поведінки користувачів в інтернеті. Водночас не відбувається ідентифікація окремих користувачів, а робиться поділ їх на групи. Цей підхід допомагає отримати дані про ширшу аудиторію, не порушуючи конфіденційність окремих користувачів.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі