Українська компанія, що надає послуги експрес-доставки, «Нова пошта» купила сервіс кур’єрської доставки iPOST, повідомляє Retailers.

За допомогою iPOST «Нова пошта» зможе конкурувати з Glovo і Rocket, пояснив екскерівник департаменту розвитку цифрових технологій «Нової Пошти» Артем Волхонсьский у коментарі Retailers.

Кур'єр сервісу iPOST. Фото: iPOST, Facebook

«Ми завжди тримаємо руку на пульсі світових трендів і нових технологій, тому не можемо бути осторонь від краудсорсінгових проєктів, які змінюють економіку в цілому і галузь логістики, зокрема. Ми інвестуємо в швидкість і таланти. Компанія iPOST нам бачиться саме такою», – прокоментувала пресслужба «Нової пошти» виданню Retailers.

Суму угоди не розголошують. Відомо, що власники «Нової пошти»  придбали 81,46% в компанії «Айпост Прогрес», яка володіє сервісом iPOST. Водночас засновники iPOST Сергій Жмудь і Максим Плющев залишаться співвласниками свого сервісу. У кожного з них буде по 9,27% в компанії.


iPOST – це  український кур’єрський сервіс. Він працює з початку 2017 року. Сервіс побудований на основі власної кур’єрської онлайн-платформи. Сервіс виконує доставку для бізнес-клієнтів, інтернет-магазинів, приватних осіб. Наприклад, документи, негабаритні товари, їжу, квіти, подарунки, поліграфічну продукцію. 

У сервісі можуть реєструватися кур'єри. там вони отримують замовлення і можуть їх доставити за певну оплату. iPOST бере комісію з кожної доставки. Доставка триває  від 30 до 120 хвилин. 

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка і фото: iPOST, Facebook