Компанія Facebook створює команди для вивчення расової дискримінації й упереджень на своїй платформі та в Instagram. Про це повідомляє USA Today.

Досліджуватимуть, як алгоритми соцмереж діють зі сторінками афроамериканців і латиноамериканців і мають встановити, чи є у Facebook та Instagram особливе ставлення до них.

Компанія почала перевірку через бойкот брендів та обвинувачення проти Facebook. Американські правозахисні організації, які долучилися до руху Stop Hate for Profit, звинуватили соцмережу в недостатньому контролі над контентом, що провокує ненависть і насильство, а також у приховуванні від темношкірих користувачів частини рекламних оголошень (зокрема тих, у яких ідеться про працевлаштування). 

Правозахисники закликали бренди відмовитися розміщувати рекламу на Facebook. Бойкот уже підтримали North Face, Adidas, Coca Cola, Unilever.