Сервіс доставки Raketa запустив безконтактну доставку, щоб захистити клієнтів, пише MMR.

Щоб скористатися новою послугою, достатньо зробити відповідну позначку в коментарях до замовлення і оплатити його за безготівковою формою. В такому випадку кур'єр в телефонному режимі зв'яжеться з клієнтом і обговорить, де залишити пакет із замовленням, або ж передасть його з максимальним дотриманням заходів безпеки.

«Всі наші кур'єри отримують базові засоби захисту маски і дезінфікуючі засоби для рук. Крім того, ми опрацьовуємо можливість щоденного медичного огляду. Безконтактна доставка ще один крок для мінімізації контактів і зниження ризику захворювання», розповіли в Raketa.


Послуги Raketa, як і раніше, залишаються безкоштовними для клієнта, а вартість страв у додатку повністю відповідають цінам в меню ресторанів.

Щоб скористатися сервісом Raketa, потрібно встановити додаток в Google Play App Store.