В Україні у 2019 році продуктові мережі загалом запустили 697 супермаркетів. Кількість порахували аналітики GT Partners Ukraine, пише Retailers.

Це вперше з 2009 року, коли усі продовольчі оператори разом відкрили за рік понад 600 нових точок. У 2018 році відкрили 505 магазинів, у 2017-му – 511.

Серед усіх магазинів 518 відкрилися у нових локаціях, інші провели ребрендинг, здійснили переуступку прав оренди або були поглинуті іншими мережами.

Перше місце за кількістю нових точок займає мережа «АТБ-маркет», друге – «Наш Край» та Spar, на третьому – мережа «Коло». Компанія Fozzy (Сільпо, Фора, Le Silpo) на четвертому місці у рейтингу.

Мережі «Наш Край» та Spar розвиваються в основному завдяки франчайзингу, додає видання.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі