За 6 місяців роботи послугою MNP, яка дозволяє зберегти номер телефону під час зміни оператора, скористалось понад 30 тисяч абонентів, повідомляють у Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку (НКРЗІ).

Найбільше абонентів втратив Vodafone – 12,4 тисячі людей. Водночас до компанії перейшло 8,7 тисячі абонентів. Від «Київстару» пішло майже 12 тисяч клієнтів, а перейшло 11,4 тисячі абонентів. До lifecel перейшло 9,2 тисячі абонентів, а втратила компанія майже 5,5 тисячі клієнтів.

За пів року в Україні кількість успішних заяв становила близько 60%, що свідчить про «низьке задоволення попиту споживачів», вважають у НКРЗІ. У комісії планують невдовзі спростити процедуру перенесення номеру. 


З 1 травня в Україні запрацювала послуга MNP (Mobile Number Portability) – це можливість перейти від одного до іншого оператора, але зберегти свій номер. Усі цифри, разом із кодом оператора, будуть прив’язуватись не до компанії, а до абонента.

Читайте, як змінити оператора і зберегти номер телефону.