Оголосили результати громадського онлайн-голосування, за яким мали обрати нову назву коньяку України. Чверть опитаних (25,6%) хоче, щоб коньяк іменувався як український бренді або бренді України, повідомляють у проекті «Географічні зазначення в Україні», який проводив голосування.

На другому місці – назва «бурштин» / «бурштинок» / «бурштиняк» (9,4%). Третє місце займає «гайстер» (8,5%). Далі йдуть: «к’янок» (7,9%), «дубовик» / «дубняр» (7,2%), «брунат» (5,3%), «каннук» (4,5%), «укрньяк» / «украньяк» (4,3%), «сонцедар» / «сандарам» / «виндар» (3,3%), «бревіс» (3%).

Інші варіанти отримали менше як три відсотки голосів.

У кінці січня 2019 року Міністерство аграрної політики і продовольства планує провести нараду з виробниками коньяку України для того, щоб визначитися з новою назвою. На нараді представлять результати цього опитування.


 Україна з 2026 року повинна відмовитися від використання захищеного географічного зазначення «коньяк» для продуктів, які виготовляють в Україні, відповідно до угоди про асоціацію з ЄС.

 Замість слова «коньяк» потрібно буде або вживати термін «бренді», або нову назву, яка пошириться тільки на українську продукцію.

 Бренді – міцний алкогольний напій, а також загальний термін, яким позначають продукти дистиляції виноградного вина, фруктової або ягідної браги (зазвичай міцністю 40-60%). Найчастіше бренді виготовляють із виноградного вина.