95% глобальних споживачів, що мають доступ до інтернету, зробили покупку онлайн. Про це свідчать дані звіту Nielsen Connected commerce 2018.

Дослідники проаналізували споживацькі звички цього року.

Найбільшу частку онлайн-транзакцій (61%, 59% і 49%) становлять покупки в категоріях «мода», «подорожі» та «книги».

«Згідно з тим, як зростає рівень знань, комфорту та довіри споживачів, асортимент в онлайн-кошику розширюється в такі сфери, як краса, особиста гігієна та дитячі товари», – повідомляють у звіті.

В Україні в мережі купують такі товари (частка онлайн-продажів):

 58% – покупка одягу, взуття та аксесуари;

 50% – IT-техніка та мобільні пристрої;

 44% – споживацька техніка;

 40% – косметика і товари з догляду за собою.