«Ощадбанк» запустив чат-бот у месенджері Telegram, на черзі – запуск чат-боту в Messenger Facebook, повідомляють у банку.

Чат-бот доступний за ім’ям @Oschadbot.

У першу чергу віртуальний помічник пропонує скористатись сервісами самообслуговування для держателів платіжних карток.

Стандартний перелік сервісів: перевірка балансу карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень, замовлення виписки на електронну скриньку, перевірка стану заборгованості за картковим рахунком, блокування чи активація картки, зняття ліміту, тощо.

Якщо клієнт хоче отримати консультацію щодо продуктів і послуг, він може замовити зворотний дзвінок від консультанта контакт-центру «Ощадбанку».


 «Ощадбанк» 7 серпня запустив підтримку Apple Pay. Він став другою після «ПриватБанку» фінустановою, яка запустила цей сервіс.