У Facebook офіційно запустили послугу реклами для компаній у Stories. Функцію тестували з травня.

У тестуванні послуги брали участь окремі рекламодавці у США, Мексиці та Бразилії. Вони створювали оголошення та запрошували клієнтів для бета-тестування.

Новий формат тестували бренди iHeartRadio, Kettle Chips, Norwegian Airlines і KFC UK. За даними британського KFC, реклама в «історіях» дозволила охопити їм більшу кількість користувачів за меншу ціну, не жертвуючи якістю.

Дослідження Ipsos показало, що 62% користувачів більше зацікавилися брендом або продуктом після того, як побачили його в «історіях», а 50% зробили більше онлайн-покупок завдяки Stories.

Реклама в історіях доступна у трьох форматах: відео, зображення і слайд-шоу. Бренд може вибрати одну із семи бізнес-цілей: впізнаваність бренду, конверсія, лідогенераціі, установки додатку, охоплення, трафік, перегляди відео.

За даними Facebook, понад 300 мільйонів осіб використовують Facebook Stories і Messenger Stories щодня. Очікується, що у 2019 році історій стане більше, ніж публікацій у новинній стрічці.

Обкладинка: Rawpixel