У Великій Британії орган, що займається моніторингом конкуренції на ринку, ініціював розслідування щодо низки британських знаменитостей щодо непромаркованої реклами в Instagram. Про це повідомляє Telegraph.

Управління з конкуренції та ринків заявляє, що інфлуенсери можуть просувати продукти чи сервіси, не повідомляючи, що їм за це заплатили і – таким чином –водити в оману читачів, що це їхня власна думка.

Cпівачка Александра Берк опублікувала пост про бренд, амбасадором якого є, не вказуючи, чи була публікація проспонсорована. Фото: Александра Берк / Instagram

Непромаркована реклама заборонена у Великій Британії. Недотримання правил може призвести до ув’язнення терміном до двох років та штрафу.

Telegraph повідомляє що такі знаменитості, як Ріта Ора, Еллі Голдінг і Кара Делевінь, робили публікації в Instagram, які можуть порушувати правила.