У ПАТ «Укрзалізниця» зазначають, що виплати компенсації за неналежні умови проїзду в підприємстві не передбачені, пише «Укрінформ».

«Перевезення пасажирів здійснюється пасажирськими вагонами, які відповідають санітарно-технічним та іншим нормам, що забезпечують безпеку для життя та здоров’я пасажирів. Відшкодування компенсаційних виплат пасажирам за неналежні умови проїзду нормативними та нормативно-правовими актами не передбачено», – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що пасажир має право звернутися до начальника поїзда через провідника вагона, якщо виявив технічні несправності у вагонах.

«Усі суперечки і непорозуміння, які виникають між пасажирами та працівниками залізниці, розв’язує начальник станції або начальник вокзалу на станції. Під час руху поїзда – начальник поїзда, не доводячи їх до суду», – коментують в «Укрзалізниці».

Протягом 2018 року не було зафіксовано звернень громадян до суду щодо порушення їхніх прав під час пасажирських перевезень, додають у підприємстві.

Обкладинка: ПАТ «Укрзалізниця»