Інтернет-супермаркет Rozetka та група компаній EVO, до якої входять, зокрема, Prom.ua, Bigl.ua, Kabanchik.ua, планують об’єднатися.

Згідно із запланованою угодою, Rozetka викупить частку Naspers у групи компаній EVO. Частка засновників EVO трансформується в частку в об’єднаній компанії. При цьому всі проекти продовжать свою роботу, зазначається в прес-релізі компаній. Також незмінним залишиться операційне управління бізнесами.

Нова, об’єднана, компанія продовжить розвивати напрямок маркетплейсів. Планують використати логістичний ресурс Rozetka, щоб забезпечити споживачам більш оперативну доставку товарів від продавців маркетплейсів.

Угоду закриють після дозволу Антимонопольного комітету.


 EVO – група компаній, що розвиває маркетплейси Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Kabanchik.ua, Crafta.ua, майданчик-учасник системи електронних державних закупівель України Zakupki.prom.ua, а також казахстанські та білоруські проекти, зокрема Satu.kz, Deal.by.

 Rozetka – була заснована в Києві 2005 року як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. Згодом компанія трансформувалася у мультикатегорійний онлайн-супермаркет. Входить у топ-10 найдорожчих брендів України.