Facebook тестує поділ стрічки новин на дві частини, відокремлюючи комерційні пости від особистих. Про це повідомляє Reuters.

Згідно із заявою компанії, один канал орієнтований на друзів і родину, а другий — на сторінки, які сподобалися користувачеві.

Ця зміна може привести до того, що керівники сторінок (від новинних видань до музикантів або спортсменів) будуть платити за появу їх рекламних оголошень в стрічці, яка призначена для друзів і сім'ї.

Нововведення, пише видання, вже вплинуло на трафік веб-сайтів невеликих ЗМІ. Співробітник одного зі словацьких видань написав: «Якщо ви хочете, щоб ваші повідомлення у Facebook були помічені в старій стрічці новин, вам потрібно заплатити».

В той самий час в Facebook запевняють, що поки не планують примушувати комерційні сторінки платити за всі їхні повідомлення.

Нововведення тестують в шести країнах: в Болівії, Камбоджі, Гватемалі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці і, ймовірно, продовжиться ще протягом кількох місяців.