Uncreative Agency – це сервіс на основі штучного інтелекту, який стверджує, що може виконувати базові функції креативної агенції. Як будь-яка інша агенція, вона готує рекламні кампанії та креативні ідеї на основі брифів від клієнтів, але в процесі використовує можливості ШІ.

Звичайно, про повноцінну заміну фахівців із реклами не йдеться: Uncreative Agency готує базові презентації та ілюстрації за брифом. «Хто сказав, що штучний інтелект не креативний? – пишуть з самоіронією творці сервісу. – Uncreative Agency поки насправді не працює, але дехто вже вважає його цікавим». 

Редакція The Village Україна вирішила перевірити, як працює сервіс, запропонувавши йому типові завдання для реклами в сучасному Києві: підготувати рекламу нового житлового комплексу, сервісу доставки та бетингового сервісу. 

Як це працює

Uncreative Agency працює через сайт, скористатися сервісом поки можна безплатно. «Поставте Uncreative бриф і подивіться, що з ним зробить штучний інтелект», – описує алгоритм роботи команда. 

У брифі для рекламної кампанії треба вказати чотири основні пункти: який бренд чи категорію слід рекламувати, який потрібен формат і цільова аудиторія, а також очікуваний ефект від кампанії. 

Після надсилання запиту Uncreative Agency обробляє інформацію та надсилає на вашу електронну пошту коротку презентацію з кількох слайдів, ілюструючи їх малюнками на основі ШІ. Термін підготовки презентації може варіюватися від кількох хвилин до пів години, про всяк випадок на сайті попереджають про можливу затримку через велику кількість одночасних запитів. 

Як штучний інтелект придумав рекламувати новий ЖК у Києві? 

Перший запит, який ми надіслали – на розробку рекламної кампанії для нового житлового комплексу в Києві. Цільовою аудиторією ми обрали працівників ІТ-сфери, а основним каналом комунікації – Instagram.

Перша ідея, яку запропонував Uncreative Agency – створити інтерактивну гру, у якій можна буде відвідати будинок. До прикладу, спробувати приготувати страви на кухні, побігати на спортивному майданчику чи зіграти в настільний теніс в ігровій кімнаті. У малюнку на основі ШІ зобразили рекреаційну частину нового ЖК – точно не гірше, ніж це зазвичай роблять забудовники в рекламних буклетах. 

Друга ідея спрацювала для нас уже на рівні назви: «Айтівці живуть життя». Це пропозиція серії Instagram-відео, що зображує щоденне життя працівників ІТ-сфери в житловому комплексі. Із зображенням айтівців, утім, виникли певні проблеми. 

Третя ідея більш практична – створити 3D-тур будівлею, щоб потенційні покупці могли оцінити житловий комплекс дистанційно та подумати про дизайн-рішення для житла. 

Як штучний інтелект пропонує рекламувати сервіс доставки їжі?

Ще один бриф ми запропонували для розробки ідеї сервісу швидкої доставки їжі, вказавши цільовою аудиторією людей, які працюють у дистанційному режимі, а метою – замовити доставку їжі додому. 

Перша ідея Uncreative Agency – запропонувати послугу з доставки їжі для людей, які мають ненормований графік і працюють допізна. Акція полягає в тому, що люди, які замовляють їжу пізно, отримують знижки. Прикметно, що ілюстрацію для такої ідеї обрали максимально темну. 

Ще одна ідея – запропонувати безплатну доставку для людей, які працюють дистанційно. Мета – «запропонувати підтримку, щоб люди зберігали зв'язки з родиною, друзями та колегами». Окей, штучний інтелекте, дякуємо за турботу! 

Третя ідея – варіація на ту саму тему, але цього разу знижки на доставку їжі пропонують завдяки співпраці з іншими бізнесами й ініціативами. Можливо, це спрацює на Подолі? А от що мав на увазі Uncreative Agency з цією ілюстрацією – не беремося судити. 

І найскладніше (та найбільш вигідне) замовлення для будь-якої агенції – реклама бетингового сервісу

Ми теж втомилися від реклами бетингових сервісів по всьому місту – від білбордів до станцій метро. Але, можливо, принаймні штучному інтелекту вдасться зробити їх цікавими, не спекулюючи водночас на довірі прихильників спорту до відомих рольових моделей? 

Результати вийшли суперечливі: Uncreative Agency запропонувала серію анімаційних відео з антропоморфними тваринами (ну, принаймні без Олександра Усика!) та гейміфікацію зі спеціальним додатком. Але найцікавішою вийшла ідея із залученням громадського транспорту: спонукати людей робити ставки на те, скільки часу займе їхній маршрут, і нагороджувати їх за правильну оцінку. 

Наостанок ми вирішили погратися та зробити рекламну кампанію для The Village Україна

Інтерактивний тест і мистецький проєкт – це ще можна витримати. Але ми сприйняли близько до серця це речення: «Щоб погратися з креативним духом хіпстерів, можна створити рекламну кампанію на Facebook, де користувачі можуть ділитися своїми унікальними поглядами на тренди». 


 Створити власний бриф можна за цим посиланням. Поділіться з нами своїми результатами в Instagram, Facebook чи Twitter!

Обкладинка: Uncreative Agency