Компанія H&M тимчасово закрила всі свої магазини в Південній Африці після розгрому кількох магазинів бренду 13 січня. У такий спосіб активісти відреагували на расистський скандал, що виник через фото з нової дитячої колекції.

H&M повідомив, що задля безпеки співробітників компанії та клієнтів усі 17 магазинів у регіоні тимчасово не працюватимуть, наразі жоден з працівників у Південній Африці не постраждав, пише Hypebeast.

«Ми твердо віримо, що расизм та упередження – навмисні чи випадкові – неприйнятні. Ми наголошуємо, що персонал магазинів не мав нічого спільного з нашою невдалою кампанією», – зазначили в H&M.


 8 січня на фотографію нової колекції на сайті H&M звернули увагу користувачі соцмереж. Вони звинуватили компанію в расизмі через фото темношкірого хлопчика в худі з написом «Найкрутіша мавпочка в джунглях».

 Колишні партнери шведського ритейлера The Weeknd та G-Eazy заявили про припинення співпраці.

 9 січня компанія попросила вибачення за інцидент, видалила фото з сайту, а резонансну річ вирішили зняти з продажу.

ОбкладинкаFloyd Shivambu