Київський бренд Touchof презентував нову колекцію «METRO1960», що присвячена робітникам, які створювали київський метрополітен, і людям, які працюють там зараз. У цьому році київському метро 60 років, тому бренд вирішив розповісти більше про людей, які працювали над цим проєктом. Футболка з нової колекції стає покупкою тижня на The Village Україна.

«Ми шиємо міські колекції, які присвячуємо певному місту. Зараз є капсули про Київ, Париж і Берлін. Наша мета – розвивати культуру та створювати абсолютно новий мерч різних міст світу. Ми прагнемо в колекціях передавати настрій міст, їхній вуличний стиль, висвітлювати якісь вагомі для міста культурні та історичні події, локальні проблеми, за допомогою колекцій розповідати про видатних людей. Колекція «METRO1960» є дуже важливою та чесною для нас, ми хочемо, щоб люди більше знали про наймасштабніший проєкт міста та людей, які зробили великий внесок у розвиток Київського метрополітену. Метро ніколи не спить – і так уже 60 років», – розповідають у бренді.

До колекції увійшли футболки з трьома різними зображеннями. Наприклад, футболка «Машиніст» присвячена Івану Виноградову, першому машиністу Київського метрополітену, а також художниці Оксані Грудзинській, яка створювала плитку на станції «Хрещатик». Футболка «Схема» – копія станції «Арсенальна», це найглибше метро у світі. Футболка «Тунель» – присвячена праці робітничих, які працювали над створенням метро.

Де придбати: через Instagram бренду

Скільки: 820 гривень


Touchof – український бренд вуличного одягу, який шиє міські колекції та присвячує їх певному місту.

Фото: Саша Соловйова