Київські дизайнери Олександр Трегуб, Дмитро Буланов та Катя Яцушек створили логотип Києва з каштановим листом. Український бренд Orner підхопив ідею популяризації альтернативного лого міста #newkyivlogo та випустив чашку, яка стає покупкою тижня на The Village Україна.

Orner – український виробник домашнього декору, канцелярії та кераміки. «Ми вирішили підтримали цю ідею, бо в кожного з нас є своє місце в Києві, куди хочеться повертатися. Тепер кожен зможе згадати «свій» Київ у будь-який момент за чашкою кави або чаю. Чи поділитися ним із друзями», – розповідають в Orner.

Кількість чашок обмежена – у продажу 100 виробів.

Де придбати: на сайті чи в шоурумі бренду, на вулиці Олеся Гончара, 14/26.

Скільки: 249 гривень

Альтернативне лого Києва не має правовласника, тому всі охочі можуть ним користуватися. Логотип можна завантажити за лінком і використовувати для афіш, футболок, значків, стікерів і чашок.

Усім, хто придбає чашку, бренд пропонує підтримати флешмоб, розмістивши на своїй сторінці фото з посудом в улюбленому місці столиці під хештегами #cupofkyiv і #newkyivlogo.